रविवार, 25 दिसंबर 2016

दिसंबर में भी तेरी धुंध में हूँ/دسمبر میں بھی تیری دھند میں ہوں

دسمبر میں بھی تیری دھند میں ہوں
میں پچھلی جنوری کی دھند میں ہوں
दिसंबर में भी तेरी धुंध में हूँ
मैं पिछली जनवरी की धुंध में हूँ
وہ مبہم شخص بھی میں ہی ہوں شاید
بچاؤ ! میں طلسمی دھند میں ہوں
वो मुबहम शख़्स भी मैं ही हूँ शायद
बचाओ ! मैं तिलिस्मी धुंध में हूँ
میں اس کوہسار کی چوٹی پے ہوں اور
تیری یادوں کی گہری دھند میں ہوں
मैं इस कुहसार की चोटी पे हूँ और
तेरी यादों की गहरी धुंध में हूँ।
جنوں کی دھوپ لے کر چل رہا ہوں
میں اب تک اس گلی کی دھند میں ہوں
जुनूँ की धूप ले कर चल रहा हूँ
मैं अब तक उस गली की धुंध में हूँ
مجھے رنگوں سے خوشبو آ رہی ہے
یقیناً میں نشیلی دھند میں ہوں
मुझे रंगों से ख़ुशबू आ रही है
यक़ीनन मैं नशीली धुंध में हूँ
خدا کو دھند سے جب بھی صدا ڈی
جواب آیا کہ میں بھی دھند میں ہوں
ख़ुदा को धुंध से जब भी सदा दी
जवाब आया कि मैं भी धुंध में हूँ
کسی کہرے کا ہے آسیب مجھ پر
مجھے لگتا ہے میں ہی دھند میں ہوں
किसी कुहरे का है आसेब मुझ पर
मुझे लगता है मैं ही धुंध में हूँ
تم اپنے ہی دھویں کی حد میں رہنا
مجھے دیکھو ! میں اپنی دھند میں ہوں
तुम अपने ही धुंए की हद में रहना
मुझे देखो! मैं अपनी धुंध में हूँ 

2 टिप्‍पणियां:

lori ने कहा…

बहुत खूबसूरत धुंध

lori ने कहा…

प्यारा